Optymalizacja dla urządzeń mobilnych kluczem do sukcesu strony

Powszechne używanie urządzeń takich jak smartfony czy tablety sprawia, że twórcy stron internetowych znacznie chętniej przygotowują ich mobilne wersje. Jest to niezwykle istotne z uwagi na coraz większy ruch w Internecie pochodzący właśnie z urządzeń przenośnych. Zasada jest jedna: jeśli chcesz mieć jak najwięcej użytkowników musisz zapewnić im jak najlepsze warunki korzystania z Twojego serwisu. […]

Czytaj dalej

Darmowy edytor stron www online – zrób witrynę w godzinę

Trudno wyobrazić sobie obecnie metodę promocji skuteczniejszą i tańszą niż strona w sieci. Jej zrobienie niestety wiąże się z dużymi wydatkami – a te mogą stać się kłopotem, przede wszystkim dla małych firm oraz fundacji pozarządowych. Opłacenie projektanta, informatyka i hostingu potrafi bardzo przekroczyć finanse małej firmy. Co zatem uczynić w podobnych sytuacjach? Dobrym wyjściem […]

Czytaj dalej

Filtr w Google za nienaturalne linki przychodzące

Nienaturalne linki przychodzące są kluczowym powodem, przez który na naszą stronę internetową może być zastosowany filtr Google. Czy jest możliwość uniknięcia tych groźnych obostrzeń? Strzeż się nienaturalnych linków przychodzących Nienaturalne linki przychodzące to implikowanie sztucznej liczby fraz kierujących ruch na naszą witrynę internetową. Naruszają one normy uczciwego SEO opracowane przez grupę Google, gdyż manipulują miejscem […]

Czytaj dalej

Strona www na serwerze SSD – zalety rozwiązania

Dla klientów, którzy nie posiadają zaplecza technologicznego, hosting stron stanowi jedyne rozwiązanie pozwalające na utworzenie, udostępnienie i utrzymanie własnej strony internetowej. To, jak taka witryna będzie działać, jest zależne przede wszystkim od jakości serwera, a także ilości zasobów udostępnianych przez firmę hostingową. Tym samym zanim zdecydujemy się na daną ofertę warto dowiedzieć się, co w […]

Czytaj dalej

Optymalizacja sklepu internetowego – gwarancja sukcesu

Optymalizacja sklepu internetowego to całokształt czynności służących do pozycjonowania portalu w internecie. Polega na zastosowaniu na stronie znakomicie dopasowanej zawartości, grafik oraz wyrażeń, które pomogą konsumentom na szybkie wyszukanie nas w internecie. Sprawdźmy jak uzyskać najlepsze rezultaty w sieci, używając praktycznych mechanizmów do optymalizacji sklepów internetowych. Optymalizacja sklepu internetowego – od czego zacząć Optymalizację sklepów […]

Czytaj dalej

Usuwanie linków z Google – bat na ban

Spostrzegłeś raptowny spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała też pokazywać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu konkretnych i wypozycjonowanych wcześniej fraz? Żadne działania, mające na celu poprawę sytuacji, nie przynoszą spodziewanych efektów? Jeżeli zaobserwujemy powyższe objawy, oznaczać to będzie obciążenie strony filtrem Google. Filtr Google – co to takiego? W pierwszej kolejności należy wyjaśnić czym […]

Czytaj dalej

Uważaj na bany i filtry Google

Budowanie własnej witryny online wymaga jej nieustannego pozycjonowania w przeglądarkach, żeby była widoczna dla odbiorców i miała stałą rangę. Niekiedy jednak firmowa strategia wywołuje pogwałcenie reguł profesjonalnej optymalizacji i na stronę mogą zostać założone przez bany i filtry Google. Przekonajmy się, jakie działania podjąć w takiej sytuacji. Czy filtry i bany Google są zagrożeniem dla […]

Czytaj dalej

Kara dla webmasterów, czyli o filtrach od Google

Parę słów o filtrach Google? Filtry i bany Google to kary nakładane na twórców stron, którzy łamią wytyczne opracowane przez Google. Najprostszy podział filtrów to filtry ręczne – nakładane przez pracowników Google i filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeżeli w czasie pozycjonowania swojej strony nie stosujesz nieuczciwych metod, nie powinieneś martwić się o filtry […]

Czytaj dalej

Optymalizacja stron internetowych – to się opłaca!

Stworzenie strony internetowej to nie wszystko. Ważne jest, żeby była ona chętnie odwiedzana przez internautów. Jednak co można zrobić, by nasz serwis cieszył się zainteresowaniem? Do tego służy właśnie optymalizacja. Na czym polega optymalizacja strony internetowej? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz zawartości strony. Właściwie przeprowadzona optymalizacja wpłynie na lepsze indeksowanie strony przez roboty sieciowe, […]

Czytaj dalej

Optymalizacja pod urządzenia mobilne

Jeśli prowadzisz własną działalność, najlepiej wiesz, jak kluczowa jest Twoja strona internetowa. To właśnie ona może skutecznie zachęcić potencjalnego klienta do wybrania Państwa usług. Przykuwająca wzrok witryna to stanowczo zbyt mało. Warto zadbać też o jej widoczność w wyszukiwarce. W tym celu niezbędna będzie profesjonalna optymalizacja wykonana przez naszych specjalistów z optymalizacja.co. Co to jest […]

Czytaj dalej