PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

Żeby odbiorca wyszukał twoją działalność powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie pojawiają się na niej kolejne rzetelne i przydatne dla potencjalnego klienta treści. Jednak nie wolno też zignorować tzw. link buildingu, a […]

Czytaj dalej

Portale o zdrowiu to źródło wiedzy, a nie alternatywa dla wizyty u lekarza!

Sieć to miejsce, gdzie bardzo szybko można zdobyć informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie szczególnie radzenie się Google odnośnie zagadnień medycznych, nierzadko nawet poprzedzając definitywną decyzję o wizycie u lekarza długim przeszukiwaniem sieci z nadzieją na własnoręczne odszukanie rozwiązania problemu. Ale czy to mądry sposób stosowania wiedzy publikowanej na stronach o zdrowym stylu […]

Czytaj dalej

Co powinien zawierać content plan?

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to […]

Czytaj dalej

Digital marketing – czym jest marketing cyfrowy i jakie korzyści przynosi?

Digital marketing to inaczej marketing cyfrowy. Czym różni się on od marketingu tradycyjnego i czy warto w niego inwestować? Sprawdź, jak powinny wyglądać Twoje pierwsze kroki w świecie online oraz jakie działania obejmuje digital marketing. Co to jest digital marketing? Digital marketing to reklama za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Pojęcie to jest bardziej obszerne niż “marketing […]

Czytaj dalej

YouTube SEO, czyli jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube

Ponad 2 miliardy użytkowników i 500 godzin wideo przesyłanego do serwisu w każdej minucie – tak krótko można opisać popularność YouTube. Czy to wciąż jest dobre miejsce dla nowych kanałów? Jak poprawić widoczność filmów? Czy możliwe jest pozycjonowanie filmów? Wyszukiwarka w YouTube Wyszukiwanie nowych treści w YouTube opiera się na wynikach wyszukiwania i rekomendacjach (strona […]

Czytaj dalej

Indeksowanie strony w Google – jak przebiega ten proces, ile trwa i czy można go przyspieszyć?

Wyszukiwarka Google jest dla wielu właścicieli witryn głównym źródłem pozyskiwania ruchu na stronę. To, jak szybko dany adres pojawi się w wynikach wyszukiwania, może mieć realny wpływ na nasz biznes. M.in. dlatego warto wiedzieć, jak przebiega proces indeksowania oraz czy można go przyspieszyć. Jak przebiega indeksowanie strony? Dodawanie stron do indeksu oraz wyświetlanie wyników wyszukiwania […]

Czytaj dalej

Czym jest audyt SEO?

Audyt – cytując internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – to kontrola spółki, przedsiębiorstwa lub firmy pod kątem różnych czynników, np. organizacyjnych i finansowych, jak również analiza możliwości rozwoju. Co, mając na uwadze powyższe, oznacza zatem audyt SEO? Jest to dogłębna analiza strony www, oceniająca przeróżne jej aspekty, jak meta opisy i tytuły, hierarchię nagłówków, […]

Czytaj dalej

Co jest najważniejsze w projektowaniu stron internetowych?

Wygoda stron internetowych bierze się w szczególności z ich wzornictwa. Tworząc strony www należy nie tylko opierać się na względach estetycznych, ale też doświadczeniu internautów – kiedy nawigacja po stronie będzie dla nich przyczyną trudności, szybko wejdą na drugą witrynę lub wybiorą towary konkurencji. By zatem strona dała nam spodziewane zyski, warto zadbać o to, […]

Czytaj dalej