Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Robienie zakupów

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić przedłużenie sklepu stacjonarnego lub też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a prócz tego, dzięki szybkiemu montażowi i mobilności, wykorzystuje się je na przykład do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, powinien być właściwie dobrany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Cechują się względnie szybkim montażem, aczkolwiek ich mobilność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni lub kiosków.

Pawilon handlowy – kiedy warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje odznaczają się sporą wytrzymałością, która jest rezultatem użycia do ich produkcji wysokiej jakości surowców. Zarówno rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą prawidłowo konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy częstym użytkowaniu.