Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Promocja i reklama Strony internetowe Usługi

Po więcej informacji o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO kliknij tu.

Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Polecamy kierować się podpowiedziami profesjonalistów.

Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google zamieściło o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita w zasadzie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych alternatyw, jak przykładowo Baidu, Yandex czy Rambler, wciąż kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce być widocznym w internecie, musi pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje mocna konkurencja, zwykle nie jest to proste bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea SEO jest nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.

Cechy dobrej firmy SEO według Google

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak zidentyfikować dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto jest jego najpoważniejszą konkurencją,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • stała kontrola kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje również, iż rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, niejednokrotnie dającym wymierne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.