Sprawdź, kto oferuje pozycjonowanie stron Kraków
Funkcjonują 3 popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed okazjonalnymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Dzień Dziecka lub Tłusty Czwartek. Ten typ pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie znaleziona i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. Najczęściej trzeba rozpocząć je na 8-10 tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, żeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową bądź zmienioną treść witryny.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Kolejny typ pozycjonowania to odpowiednie i sprawdzone wyjście dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Za sprawą należytego dobrania słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z daną branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords ulegną znacznej obniżce. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza również znacznie mniejszą konkurencję. Kluczowe jest też to, iż coraz popularniejszy jest trend wpisywania długich zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– smartfon Huawei P8 czerwony,
– buty puma Turin II białe sklep online,
– golarka Philips S1310/04 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne szczególnie dla sklepów online. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment produktów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przede wszystkim:
– miasto (np. “restauracja Kraków”)
– dzielnicę (“sklep komputerowy Mokotów”)
– kraj (“producent obuwia Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do odbiorców rezydujących na tym samym obszarze. Ta strategia pozycjonowania jest przydatna również wówczas, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na reklamę i nie może konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “restauracja chińska“, to “restauracja chińska Kraków”.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]