Potrzebujesz sprawdzić, kto przygotowuje gazetę firmową? Koniecznie kliknij tu.
Strategie reklamowe to ważny element prowadzenia przedsiębiorstwa – dzięki nim możemy zbudować image firmy w oczach klientów, a to przy umiejętnym planowaniu z pewnością da efekty w postaci wyższych dochodów. Powinniśmy jednak wiedzieć, że firmy posiadające więcej niż jeden oddział muszą również zatroszczyć o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najpopularniejszą techniką kontaktu z załogą od dawna są gazety firmowe. Należy więc powiedzieć o nich kilka słów. Czemu są tak chętnie wykorzystywane przez przedsiębiorstwa? Co zwykle jest zawarte w tego typu publikacjach? I – co na pewno będzie najważniejsze – jakiej firmie zlecić opracowanie gazety firmowej?
Co zawarte jest w gazecie firmowej?
Powinnością gazety firmowej jest pokazanie załodze atutów firmy, w której działają. Z tego względu sporo uwagi redaktorzy poświęcają osiągnięciom przedsiębiorstwa oraz zatrudnionych. Gazeta firmowa powinna również dostarczać wiadomości dotyczących życia firmy – zwłaszcza, jeżeli zatrudnieni z kolejnych filii się nie poznali. Przeglądając gazetę firmową, pracownicy muszą także poczytać o planach rozwoju przedsiębiorstwa. Charakterystyka gazet firmowych, jak łatwo się domyślić, może być różna w zależności od charakteru firmy, liczby pracowników, a także od średniego wieku zatrudnionych.
Jak przygotować atrakcyjną gazetę firmową?
Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w ogromnej mierze zależy od tego, jak ona się prezentuje. Z tego względu ważne będzie zarówno to, kto opracuje artykuły zawarte na jej stronach, lecz także to, jakim projektantom powierzymy jej opracowanie graficzne. Dojście do spodziewanych efektów marketingowych na pewno ułatwi gazeta firmowa złożona przez doświadczoną agencję graficzną. Decydując się na takie rozwiązanie nie tylko sprawimy, iż czytelnicy łatwiej znajdują ciekawe dla nich artykuły, ale także gazeta będzie prezentować się atrakcyjniej, przez co sięgnie po nią więcej czytelników.
Nasze dane:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]