Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Promocja i reklama Usługi

Tu uzyskasz rzetelną poradę specjalistów z agencji social media Kraków

Działania marketingowe winny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy sprzedażą. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na organizację i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, natomiast małe firmy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

W jakich działaniach wesprze Cię agencja marketingowa?

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w sieci (klipy i animacje viralowe, kanały social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Młode marki mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (obwoluty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – ulotek, billboardów, stoisk targowych bądź plakatów. Agencja reklamowa napisze też przyciągające, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook lub Twitter.

Do jakich podmiotów kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są w głównej mierze do firm, które nie mają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji targów, konferencji lub spotkań z klientami wymagających często drobiazgowego planowania, takie zadania można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające budowę wykwalifikowanej oraz zgranej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń czy też zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu kompetentnych ekspertów. Umożliwi to przekazanie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]