PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

Żeby odbiorca wyszukał twoją działalność powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie pojawiają się na niej kolejne rzetelne i przydatne dla potencjalnego klienta treści. Jednak nie wolno też zignorować tzw. link buildingu, a […]

Czytaj dalej

Co powinien zawierać content plan?

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, który odpowie na pytanie “jak to […]

Czytaj dalej

Digital marketing – czym jest marketing cyfrowy i jakie korzyści przynosi?

Digital marketing to inaczej marketing cyfrowy. Czym różni się on od marketingu tradycyjnego i czy warto w niego inwestować? Sprawdź, jak powinny wyglądać Twoje pierwsze kroki w świecie online oraz jakie działania obejmuje digital marketing. Co to jest digital marketing? Digital marketing to reklama za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Pojęcie to jest bardziej obszerne niż “marketing […]

Czytaj dalej

Zalety udostępnienia wirtualnego spaceru w Google Moja Firma

Wirtualne spacery, które rozpowszechniły się wraz z usługą Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, dzięki czemu znajdują zastosowanie w promocji firm. Dają możliwość w dostępny sposób pokazania siedziby przedsiębiorstwa bądź nieruchomości, która jest istotna w naszym biznesie. Jest to atrakcyjny element, który opłaca się dodać w wizytówce Google Moja Firma. Sporo osób nie […]

Czytaj dalej

YouTube SEO, czyli jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube

Ponad 2 miliardy użytkowników i 500 godzin wideo przesyłanego do serwisu w każdej minucie – tak krótko można opisać popularność YouTube. Czy to wciąż jest dobre miejsce dla nowych kanałów? Jak poprawić widoczność filmów? Czy możliwe jest pozycjonowanie filmów? Wyszukiwarka w YouTube Wyszukiwanie nowych treści w YouTube opiera się na wynikach wyszukiwania i rekomendacjach (strona […]

Czytaj dalej

Gazeta firmowa – czemu się na nią decydujemy?

Strategie reklamowe to ważny element prowadzenia przedsiębiorstwa – dzięki nim możemy zbudować image firmy w oczach klientów, a to przy umiejętnym planowaniu z pewnością da efekty w postaci wyższych dochodów. Powinniśmy jednak wiedzieć, że firmy posiadające więcej niż jeden oddział muszą również zatroszczyć o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najpopularniejszą techniką kontaktu z […]

Czytaj dalej

Jak czyścić odzież motocyklową Sprawdź najważniejsze zasady

Do produkcji odzieży motocyklowej stosuje się skórę naturalną, nowoczesne tworzywa sztuczne, a także specjalne membrany. To materiały, które wymagają stosowania specjalnych zasad czyszczenia i konserwacji. Ten artykuł pomoże Ci uniknąć błędów, przez które odzież motocyklowa może stracić swój wygląd, trwałość i właściwości. Pielęgnacja tekstylnej odzieży motocyklowej – o czym trzeba pamiętać? Wielu początkujących motocyklistów uważa, […]

Czytaj dalej

SEO i marketing w dobie kryzysu

Epidemia COVID-19, która dotarła do Polski na początku marca 2020 roku, już w pierwszych dniach mocno uderzyła w rodzimą gospodarkę. W obecnej sytuacji wiele podmiotów skłania się do ograniczenia lub całkowitego odcięcia finansowania przeznaczonego na reklamę i SEO. Czy jest to dobre rozwiązanie? Niekoniecznie. Kontynuacja lub rozpoczęcie działań marketingowych w dobie kryzysu może przynieść długofalowe […]

Czytaj dalej

Organizujesz promocję firmy? Sprawdź ofertę hurtowni gadżetów reklamowych

Nowoczesny biznes nie poradzi sobie bez akcji marketingowych. Obecnie reklama przybiera różnorodne formaty: publikuje się ją w mediach społecznościowych i generalnie w internecie, oraz w prasie. Jednakże nadal nie porzuca się bezpośredniej promocji z użyciem wizytówek lub plakatów. Wykorzystuje się także jeszcze jeden typ działań reklamowych, który potencjalni odbiorcy niezmiernie lubią – promocję za pomocą […]

Czytaj dalej